my day, typ.

promenaden med victoria ska vi nog ta senare tror jag. har iaf hämtat min cykel nu. mamma och jag åkte och plockade jordgubbar efter det med. guuud så tråkigt! och varmt va det med. plockade bara 4 liter, orkade inte mer. jag plockade väl kanske typ ½ liter av dom, haha! hade lite jordgubbskrig med mamma med.
sen när vi kom hem stekte jag pannkakor också, duktigt va? (a) och sen typ direkt efter va vi bjudna till grannen på fika så vi gick dit, mamma och jag. deras unge som är 9 månader bara satt och glodde på mig hela tiden, typ som att hon hade sett ett spöke elr ngt ;o HAHA!
nu sitter syrran och jag här och diggar musik och sjunger tillsammans, aahguud så bra vi är på att sjunga ;)



stekte en stoooor pannkaka till mamma med (a)


jobbig, jobbigare, hanna (enligt mamma och pappa just nu, haha)
mamma och pappa tycker jag är jobbig (?) dom tycker jag tjatar om piercing hela tiden. nu har jag börjat skriva på typ alla papper dom har att jag ska ta navelpiercing, jag ger mig inte!


/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Fillan

så jävla skön du är hanna som skriver ner det på papper ;) haha

2009-07-13 @ 17:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0