klockren!

jonna kom till mig en stund förut innan jag åkte till victoria. mötte bea och sofie som jag stannade och pratade med rätt länge, länge sen vi sågs känns det som. iaf så gick victoria och jag en liten runda. och på väg hem så stannade vi och plockade körsbär. och kul hade vi, att vi hade!

"jag är körsbärskvinnan, frukta mig inte."
"stå inte i häcken och häcka"
"ja nu är det såhär att du har fått svamp i underlivet, och nej inga kantareller som växer där nere. NEJ, svamp i underlivet, inga jävla kantareller."


så klockrena! :) vår humor asså. fan vad vi garvade. och bara för att vi älskar körsbär så tog jag med mig en gren hem,  med körsbär på asså, haha.

här har vi då min kära körsbärsgren :) gud vilket tjat det blev om körsbär ;o


vet ni vad jag ska göra nu? joo, nu förstår ni ska jag ner och sätta mig och va social och äta mina körsbääär :')

/hannalinneaandersson.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0