inte bra

usch vad jag har varit dålig på att uppdatera nu. har faktiskt inte hunnit.
igår va jag med victoria, felicia och sen åkte vi och hämtade julia och vi drog till donken på mopparna. sen åkte vi hem till rikard där lite fler folk va. trevligt hade vi. kom hem strax innan tre så gick inte upp så tidigt idag. tog iaf tåget in till linköping med victoria och felicia vid kvart över ett. felicia gick hem och victoria och jag gick på stan. jag köpte ingenting, haha. nu är jag iaf hemma. är trött så in i bomben.

jag & victoriaälskling


jag älskar dig,


ikväll ska victoria och jag bada, fast hos var och en. det bestämde vi, cp som vi är. fårse om jag orkar bada, men vore faktiskt rätt skönt.

nu ska jag snart se klart på wildfire eftersom jag inte hann det förut, och så hoppas jag att victoria fixar min design, för det har hon lovat, hihi. börjar bli lite trött på min nu, och lite kul med förändring är det ju alltid.

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: victoria

ja älskar dig hanna

2009-07-31 @ 20:10:20
URL: http://victoriaisabells.blogg.se/
Postat av: victoria

jag älskar dig hanna

2009-07-31 @ 20:10:59
URL: http://victoriaisabells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0