ingen bulle för mig

idag är jag faktiskt väldigt glad. och just nu känner jag att livet leker! och victoria kommer hem ikväll så jag ska nog träffa henne, ännu bättre!
ojoj, hannutt is happyutt (a)

och vet ni vad jag bestämde för ngn vecka sedan? joo, att jag inte ska ha bulle i håret på sommarlovet. så påminn mig gärna om ni ser mig ha det, för ibland tänker jag inte på det. haha, ni tycker säkert jag är cp nu men då får ni göra det, för vet ni vad? jag bryr mig inte, hihi :) anledningen till att jag inte ska ha bulle är för att mitt hår blir så fruktansvärt slitet! inte bra. så framöver så får det bli en toffs om jag ska ha håret uppsatt.


/hannalinneaandersson.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0