idag?

vet inte riktigt vad jag ska göra idag (?) elr victoria pratade ju om att vi skulle gå idag ist, fårse hur det blir med den saken, jag är inte så pepp på att gå just nu om jag ska va ärlig, hihi. mamma och jag ska väl åka och hämta min cykel hos jessica sen i lördags med. och eftersom jag spelade in LIFE OF RYAN igår så kanske jag tar och kollar på det.

såhär ser jag ut just nu, och lär väl göra resten av dagen. osminkad, håret i en bulle och allmänt trött, haha.
 

och mamma tycker jag är senil :o
jag tog ut moppen imorse, sen gick jag in och hämtade pengar och gick ut till moppen igen och hittar inte moppenyckeln. paniiik fick jag, haha. så jag gick runt och leta i huset ett jävla tag men sen hittade jag faktiskt nyckeln, den låg på bänken där jag hade hämtat mina pengar. sen gick jag ut och satte mig på moppen och då ropar mamma från ett fönster:
- hittar du moppen? vet du vart du ställde den sist elr behöver du hjälp att leta?
tack för den mamma x) okej att jag har glömt bort vart jag har lagt saker elr att jag har glömt påsar med kläder elr saker i som jag har köpt och glömt i t ex ett omklädningsrum på stan men jag är ändå inte senil, så är det bara :)


/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0