ice age 2


jag måste bara säga det, igen: sidd är bäääst! :)

(sidd) - Ta mig i svansen och däng mig i backen, du har hittat en till mammut!
(ellie) - Var då? Vänta nu, jag trodde mammutar va utdöda. Vad tittar ni på mig för?
(manny) - Inte vet jag, för att du är en mammut kanske?.
(ellie) - Jag? Tss, larva dig inte, jag är ingen mammut, jag är en pungråtta!
(manny) - Visst, kul! Och jag är en stork och det här är min kompis grävlingen och min andra kompis kackerlacka.
(sidd) - Varför ska jag va kackerlacka? Han kan väl lika gärna va kackerlackan?!
(crasch och eddie) - Är den där nissen taskig mot dig syrran?
(manny, sidd och "tigern") - Syrran? :o
(ellie) - Preics, det här är mina brorser, (pekar) pungråtta, pungråtta, pungråtta.
(manny) - Aha, vi har visst hittat historiens första bimbo!

(manny) - Jaha, tror ni att hon är den rätte för mig?
(sidd) - Ohja, hon är en kul tjej och du är en trist kille, en perfekt duo! :)

(sidd) - Alla djur känner rädsla, det är det som skiljer oss från t ex, stenar, stenar känner ingen rädsla. (kastar en sten i vattnet) Dom sjunker.
("tigern") - Vad är du ute efter?
(sidd) - Det kanske förvånar dig men jag har också fått uppleva rädsla.
("tigern") - Nehe, du? (ironiiiisk)
(sidd) - Joodå, visst, trotts att det låter orimligt har sengångare naturliga fiender som gärna vill skada, eller rent av döda!
("tigern") - Undra varför.. (bästa kommentaren)
(sidd) - Det är mest avundssjuka, men poängen.....

(sidd) - Åhhh, värsta mammutpjuttajen asså! Usch vad äckligt!

(sidd) - Han är enastående ensamstående

ÄLSKAR ICE AGE! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0