i´m stronger than this

mamma kom in till mig vid åtta imorse, hon frågade om jag ville gå veta rundan med henne. herre gud, vad tänkte hon med? tror hon att jag vill gå upp klockan åtta och ut och gå med henne då? nej, så fel hon hade. så jag vände mig om och somade om.
jag läste iaf ut den där boken som hette "vem är utan skuld" och då sa jag det till mamma för att jag tyckte att jag hade varit jätteduktig (a) men vet ni vad hon har gjort nu? joo, hon har lånat tre böcker på biblioteket som hon tycker att jag ska läsa. jag skulle aldrig sagt att jag hade läst ut den andra asså, haha. TRE böcker, asså det kommer ju räcka för mig i minst två år framöver, typ.



igår bestämde jag att det här skulle bli en tv dag för mig, om det inte blev fint väder förstås, men det blev det ju inte. jag har faktiskt spelat in lite program som jag kan kolla på. t ex wildfire, the hills och americas best dance crew. så jag ska börja kolla på det nu, för sen kommer syster hem och då ska väl hon ha datorn elr tv:n.


/hannalinneaandersson.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0