hanna + felicia = smarta

inget tranås idag x) såhär blev det:
* mamma skjutsade in mig till mjölby, (hon skulle jobba).
* felicia och jag tog 12.08 tåget från mjölby till linköping, hon skulle byta kläder.
* tog tåget från linköping, tänkt till tranås. men när vi är i mjölby så märker vi att det inte går till tranås förens en timme senare.
* tog tåget från mjölby till norrköping ist.
* tog spårvagnen i norrköping, tänk till stan men kom åt helvete fel. en kille frågar vart vi ska och vi säger att vi ska till stan. han säger att vi är på fel, men att vi kan hoppa av på nästa och ta en annan spårvagn, (säger vilken)
* vi tar spårvagnen som han sa, men han trodde vi skulle in till centrum så vi kom ännu mer fel. tack ändå! :)
* tar en annan spårvagn tillbaka, men den kör förbi stan och vi får gå en jävla bit!
* äntligen i stan, klockan är då strax efter 4.
* åt på donken + gick på stan.
* åkte lite spårvagn, gick lite, kollade på ngt uppträdande och tog sedan tåget hem.
* kom hem vid 8.
jag har ont i fötterna, att jag har (a) hade mina skor med klack ni vet, haha. fick två tröjor av felicia med, hon sa att hon inte kunde ha dom mer,
tack felicia och tack för dagen! :)

felicia, på tåget.


i väntan på tåget.


i norrköping.


jaag, vet inte hur jag såg ut i ansiktet x)


ikväll åker nog felicia och jag till linus.

/hannalinneaandersson.blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0