haha, jag är mobbad

igårkväll gick jag och la mig rätt tidigt för jag hade tänkt att jag skulle vakna lite tidigare idag. men jag kunde verkligen inte somna ;o låg i sängen i mer än två timmar och försökte sova men tillslut hämtade jag papper och penna och började rita. HAHA! vad gör man inte när man har tråkigt? x) allvarligt, det är ngt fel på mig asså.
här kommer iaf några bilder:





jag vet att bilderna är lite cp och skit men who cares, typ. gjorde fler men orkar inte ladda upp dom nu. jag kanske borde sattsa på en karriär som konstnär? IRONI till tusen, hihi. jag har inte målat noga heller men jag gjorde det ju bara för att försöka underhålla mig själv liksom. är jag inte lättroad? :)



nu ska jag äta och sen kommer nog pia och gogga och fikar så då fikar jag väl lite med dom och ikväll blir det nog promenad med victoria, nice!

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0