förlåt för dålig uppdatering

har inte haft tid att blogga faktiskt!
vaknde rätt sent idag iaf, kunde inte somna på ett bra tag efter mitt sista inlägg igår, haha.

åkte iaf till lundby med victoria, felicia och josefine idag. det va ju trots allt fint väder! och det tycker vi om. mer sånt väder tack. gick från lundby till donken och tjockade oss sen med (a) sjukt jobbigt att gå dit, enligt mig, men hem gick som en dans på rosor ;) 
nu har jag bara bytt kläder, åker till josefine med jonna, victoria och felicia sen. ska se på film och bara ha det mys.

påväg till donken.


ovanligt att victoria och jag hittade körsbär påväg hem? (a)


mer uppdatering ikväll om jag orkar.

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0