det är svårt att förklara när ord inte räcker till

nu är jag hemma igen. haft trevligt. i lördags kom davids syrra elin ut en stund också. vi badade och spelade spel, t ex monopol. det va en evighet sen jag spelade sist.

badet



pappa och mats i båten. ska ut och fiska.


jag gjorde en navelpiercing av pinnar i sanden (a)


HAHA, förlåt david! va tvungen (a) han lånar elins löshår.





ikväll ska jag in till mjölby till felicia. fårse vad vi hittar på. finns på mobilen (mp)

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: victoria

när ord inte räcker till för att förklara min kärlek till dig gumman!

2009-07-26 @ 19:17:55
URL: http://victoriaisabells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0