always

dom bästa

felicia nilsson & victoria gunnarsson,
ni betyder så sjukt mycket för mig. ni finns alltid där för mig när jag behöver er och det är så jävla skönt att veta att jag har er. jag kommer alltid finnas här för er, det vet ni! när jag är nere och tjurig så är det ni som alltid lyckas få mig glad igen. ni är allt för mig. tänk på allt vi har gjort tillsammans. fan va kul vi har haft! och tänk alla minnen tillsammans, fler ska det bli. även om vi är osams elr tjaffsar lite ibland så blir vi alltid sams igen. ni stöttar mig i ALLA lägen. ni är helt underbara.
jag älskar er så oerhört mycket!
ALLTID VI! <3


Kommentarer
Postat av: victoria & felicia

hanna andersson, du är så sjukt jävla underbar. du är som syre för oss. vi kommer ihåg allt vi gjrot tillsammans och det är helt underbar. du är den bästa vi vet och du har alltid stöttat oss. du är allt för oss, vi älskar dig mest <3

2009-07-06 @ 16:33:33
URL: http://victoriaisabells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0