alltid lika svårt med rubrik (a)

har precis varit ute och gått med bästa victoria. tittade förbi leo en stund med barra. alltid lika trevligt att gå med victoria. men hon åker till västervik imorgon och stannar där till kanske lördag elr ngt, inte bra! kommer sakna henne så in i den. men som tur va finns ju mobilen (Y)
idag har jag inte gjort ett skit. bakat havrefran med chokladkräm har jag faktiskt gjort och imorgon ska jag baka ngt mer med mamma tror jag.
men nu ska jag kolla på tv faktiskt, har inget mer att skriva om heller för den delen så det får bli ajjökens för idag :)

/hannalinneaanderssonblogg.se

Kommentarer
Postat av: victoria

finns ingen som du <3

2009-07-06 @ 23:12:58
URL: http://victoriaisabells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0