tandläkaren/doktorn/stan/ikano

gud vad trött jag är! kom hem för inte jättelänge sen.
skolan gick rätt fort idag, gick ifrån när jag skulle till tandläkaren och sätta dit plattan som låtsnade från tandställningen för ett tag sen. sen rulla dagen på, efter skolan åkte jag till astmadoktorn med mamma. fick göra ansträngningstest och pricktest. astman gick bättre än förra gången men enligt doktorn har jag fortfranade astma... och pricktestet va ju inte possitivt men det hade jag inte räknat med.
sen vidare en snabbis till stan med mamma, sen tog jag bussen till ikano till felicia och alex. gick där med dom ett tag. sen hem.

köpte den här, funderar på att ha på nyår?


orkade verkligen inte göra iordning håret imorse trots att jag hade sovmorgon (a)


nu blir det inte längre än så,

/pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0