sjunde december tvåtusennio

har suttit vid datorn i princip hela tiden sen jag kom hem från skolan. inte så bra med tanke på att jag har prov på onsdag igen. hade faktiskt prov idag. men det tills på onsdag har jag inte ens kollat på än! jag orkar inte! engelskaglosor har vi med, sen tror jag inte vi har något mer till den här veckan, åh gud så skönt isf!

iaf så är det bara nästa vecka med sen är det JULLOV! himmel och pannkaka så skönt det ska bli. längtar till julafton och nyår, så mysigt på något sätt. efter lovet går vi bara två dagar i skolan sen går vi på APU i 5 veckor! jag börjar ärligt talat bli nervös. imorgon tror jag vi får reda på vart vi hamnar. hoppas jag hamnar på ngt bra ställe...tänk om man inte hamnar på något bra och sen ska jag va där i 5 veckor! :o tycker iaf det är så pinsamt att komma ditt ett främmande ställe, blir så blyg (a) men jag jobbar på det, haha. 



jag vill ha dig i min närhet, veta att du alltid finns här

/puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0