now you tell me

kom precis ut ur duschen, satte på mig min mjukisdress och satte mig här. har läst igenom omvårdnaden tills imorgon men inte fan kan jag ngt och orka plugga mer det gör jag inte.

vi hade temadag på förmiddagen idag, det handlade om utsatta barn, maskrosbarn med andra ord. det kom en kille som va 22 år och föreläste om det, intressant va det! eftermiddagen hade vi svenska, dock utan lärare så gjorde i princip ingenting. efter svenskan har vi i vanliga fall idrott men det kom en och skulle prata om våra induviduella val och det tog bara 10 minuter så fick sluta 50 min tidigare än vanligt! slapp dag asså!

vi fick reda på var man ska ha sin APU, fick i lkpg tyvärr. hade hoppas på att kunna få i mjölby så det inte blir så långt att pendla och förhoppningsvis inte behövde gå upp så tidigt och så men icke sa nicke. men fick typ inne i stan så inte så långt ifrån stationen iaf (Y) hoppas jag inte får "jobba" så mycket helger och kvällar. tidiga mornar (?) får man väl räkna med.



/pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0