never let me go

blir ett lika tråkigt inlägg nu som igår. sitter vid den stationära skruttiga datorn för syrran har den andra..och har inga bilder elr ngt på den här datorn.

helt ärligt så tror jag fan att jag har blivit senil? haha! glömmer precis allting typ, illa. och inte nog med det, matteprovet idag gick ÅT HELVETE! helt seriöst. har kommit på fel på typ alla uppgifter. får förmodligen reda på resultatet imorgon men jag vill inte! jag vill verkligen inte. fy fan.
och jag hade ju skriftlig svenska redovisning idag, trodde det skulle bli ganska lätt. men hade jag rätt? NEJ, pisssvårt! hann inte klart heller, när vi skulle sluta så hade jag två frågor kvar (Y) av fyra. jaa, ni hör själva. har aldrig gått sämre!
känner att det inte är riktigt min dag idag.



pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0