lucia

blir galen, vårt internet funkar ibland och ibland inte. nu funkar det iaf, det gjorde det inte förut.

idag va det lucia i skolan, först "vanlig kör" eller vad man ska kalla det, sen gjorde några lärare (bara killar)ett eget luciatåg, HAHA! kul va det. sen hade vi data och omvårdnad. va i metodrummet för att öva lyftteknik, kul!
slutade iaf tjugo i tolv i dag, skääpligt skönt asså. åkte och sola med josefine en snabbis sen åkte jag hem. följde med mamma till mobilia och handla också, duktig är jag (Y)
hoppade in i duschen förut iaf, så nu har jag precis fixat mig lite, ikväll ska jag nämligen till josefine med några tjejer, spela julklappsspelet och kolla på idol tror jag? :)

lärarnas luciatåg





lyftteknik i metodrummet, från säng till rullstol (adam)


på väg upp/uppe


på väg ner


ibland får man bjuda på sig själv, herre gud säger jag bara


see you!

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0