kallt!!!

shiiiiet säger jag bara! vad kallt det är ute! -18 grader ju :o
ngn mer än jag som tror att vi kommer frysa ikv när vi ska gå från stationen? herre gud, vi kommer va som isbitar när vi kommer fram! mina fötter, jag kommer inte klara av att gå när dom är som isbitar, jag fryser jämt om fötterna. usch..
fast det är faktiskt skitfint ute nu, när snön/frosten sitter kvar på träden och nästan allt är vitt. så så länge man är inne så är allt frid och fröjd, haha.

ska åka och kolla på julgran med mamma och pappa snart tror jag. mamma ville inte åka själv med pappa, haha! för då säger han såhär till första granen vi ser: den där blir bra, den tar vi!
och sen när vi kommer hem så ser man hur jävla ful granen är, tanig och dan. så den här gången ska vi kolla lite nogrannare tror jag ;)

btw, julpynta ville mamma att jag skulle hjälpa henne med idag, men vafan! jag hatar att julpynta..jag brukar faktiskt göra vårt lilla tomte-land. en liten "byrå" där vi lägger lite bomull som snö och så har vi några småhus och lampor och så i husen. mysigt!



pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0