internet är fuckat!

åhhh! jag blir ärligt talat galen på vårt internet!
nu funkar det igen iaf, fårse hur länge det gör det den här gången...
vaknade vid halv nio imorse av att emilia stod och glodde på mig, haha! så gick upp då..målade lite i en målarbok som mamma köpte till emilia, as kul ju!
ibland vill jag bara vara liten igen, när i princip ingenting va seriöst, hade inga bekymmer elr ngt. man bara lekte och hade skoj.
åkte till mormor och morfar sen där emilias familj va också. fikade och så. sen hem, har pluggat lite matte, prov på tisdag, it sucks!

när vi kom till mormor och morfar satt en liten tomte på golvet :)


min bebis tomte!


vilmer på vift ;)


haha, dressen va så stor så "fötterna" bara "hängde"


sen blev han trött :)


en av mina tre bilder som jag färgla ;)


pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0