inlägg i pausen av anna anka

idag har jag varit duktig!
har hjälpt mamma och syster att baka lite knäck och kola elr vad det nu är, haha. sen följde jag med mamma till mobilia och köpte lite julgransbelysning och sånt. så när vi kom hem klädde hon och jag granen. såg för jäkla roligt ut när hon skulle sätta dit kulorna och ljus längst upp, hon stod på en stol och höll på att vippa in i granen, haha! när det va klart slog jag in massa julklappar. har fortfarande några kvar, ska göra det senare elr imorgon. faktiskt ganska kul att slå in paket. igår va jag duktig och gjorde tomte-land i år igen. duktig flicka är jag allt ibland. 

ska nog se på sunes jul med syster sen, det är så sjukt jäkla bra! och imorgon ska jag till sjukgymnasten och sen ska jag klippa mig..

kan ta en bättre bild på granen när jag har tid
 

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0