créme fraiche

blir inte alls långt inlägg nu förstå ni för jag ska se mammas pojkar som börjar om två minuter! och har inte mycket roligt att skriva heller så.

när jag åt förut med min kära syster förut så skulle hon ta créme fraiche med skeden och jag skulle va lite snäll och hjälpa henne att få av det från skeden så skakade på hennes hand och då flög det upp på henne hand ist! haha, jag började as garva. men sen skulle hon skämta om att kasta det på mig, så hon skakde på handen och sen splash och jag hade créme fraiche på tröjan! hahaha! fan va vi garavde, men shiet va det luktade illa. blev att slänga trökan i tvätten på direkten barra.



han är så jääävla snygg!


/pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0