bildbomb!

här kommer bilder från igår och ngn från idag, igår var jag i motala och firade anders som fyllt 40, grattis! disco-bowlade och sen va vi hemma hos anders. trevligt!
idag gick jag upp tidigt och åkte till stan med mamma.

jag innan vi åkte igår


vilmer och mian, lika dana kläder hade dom med sötnosarna!


jag älskar er bebisar! (ngt blev cp med bilden)


:)


:)


:)


skorna jag köpte idag,


på, snyggare i verkligheten tycker jag men :P

det nya navelsmycket


bara en tråkig bild som jag tog


i lördags tog vi även bild på mig och gustav och sen på alla barnbarnen men har inte bilderna, men kan lägga upp dom när jag har fått dom.
vilmer och mian va så söta då så, hihi (a) mysiga är dom!

nu måste jag plugga för har prov imrgon (y)

/puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0