1 december

idag är det ju första december och ni vet ju vad som innebär då, 24 dagar kvar till julafton men inte nog med det, julkalendern började ju idag också! jag kollar alltid på julkalendern och hade verkligen längtat tills den skulle börja i år. så hade spelat in julkalendern imorse eftersom jag inte hinner se det på morgonen så kollade på dt med syrran nyss. men shiieet säger jag bara! det blir bara sämre och sämre för varje år! men julkalendern i år slår verkligen allt, fy fan va dåligt det verkar! tycker ens barnen att den är bra?
okej, jag vet, jag är 16 år, kanske lite för gammal för att kolla på det, men nej! det hör liksom till julen.
får se hur många avsnitt jag kollar på...brukar faktiskt kolla på varenda. men i år kanske jag bryter traditionen?
vi får se.



You haven't lived until you've found something worth dying for

Kommentarer
Postat av: elin allvin

söt (:

2009-12-02 @ 07:15:54
URL: http://aallvvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0