varför?

igårkväll när jag hade gått och lagt mig i sängen kom jag och tänka på en sak.
varför pratar vissa i sömnen? jag gör det ibland och vissa gör det jätteofta och vissa aldrig. en del pratar tydligt medan andra bara sluddrar. hur kan det va så? varför pratar man i sömnen? och varför bara vissa? en del går ju i sömnen med, det gör inte jag. har gjort det en gång bara. om jag har somnat precis elr så, så brukar jag prata i sömnen. jag somnar nästan jämt med tv:n på så när mamma kommer in och ska stänga av den så kan jag tydligen bli jättearg på henne, haha. men är det inte lite läskigt att man liksom kan gå och prata i sömnen? tycker inte ni det?
gud va många frågor det blev nu kände jag, haha. men har ni svaret så skriv vettja.

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0