varamon

kom precis ut ur duschen och hade tänkt att skriva ett litet inlägg nu.
hann inte uppdatera i morse. pappa väckte mig, jag åt frukost och sen åkte vi (mamma, pappa, syster & simon) till varamon. emilia kom dit också, så har varit där hela dagen i princip. har dock inte solat så mycket idag heller, jag kan inte bara sitta still och glo. blir så fruktansvärt rastlös, haha. men när emilia kom så underhöll hon mig lite, tur det.

grävde ner emilia lite.


här sitter hon och typ gräver elr ngt.


tog inte mer bilder än så idag.

ikväll ska jag nog va med victoria och felicia, kanske åker till pilkällarn och myser. men inget bestämt än.

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0