don´t let me down

som jag har sagt förut, jag har tappat sugen, har inte känt för att blogga den senaste tiden. men har gjort det ändå. men inte igår. men nu sitter jag iaf på golvet framför tv:n med datorn i knät medan pappa masserar mig, haha (a) skönt är´e. nu är ni avundssjuka va? skulle iaf jag va om jag va er.

igår så åkte jag, mamma och pappa in till lkpg en snabbis och kollade på lite möbler och så. när vi kom hem rakade jag bena och så, sen hoppas jag in i duschen, sminkade mig och sen packade jag en liten väska. tog tåget till lkpg med josefine, och sen vidare till felicias lägenhet. fixade lite och senare rullade det in folk. inflyttningsfest hade felicia ju, och trevligt va det. sov där inatt men åkte hem rätt skapligt idag.

idag när jag kom hem packade jag upp väskan sen kom farfar och kenneth hit, fikade lite. när dom hade åkte hem åkte mamma och jag och hämtade syster och simon. vi åkte till motala och hälsade på vår lille kusin mian. liten va han :) mormor och morfar va även där. sen åkte vi till mina andra kusiner, och då helt plötsligt så hade vilmer blivit stor, hihi. sen åkt vi hem.

köpte det till lille mian :)
och sen köpte vi ett par strumpor till

jag och jonna innan folket rulla in.


felicia


jag och josefine i hissen


mian


mian, halvsovande


vilmer


tack så mycket för igår felicia! :)






g r å t  a l d r i g  ö v e r  n å g o n  s o m  i n t e  s k u l l e  g r å t a  ö v e r  d i g


/hannalinneaandersson.blogg.se

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0