mjööööl

jag säger bara vilken dag!
börjde iaf med att jag gick upp, fixade mig lite och tog tåget till linköping. gick till skolan. första lektionen stod det introduktion. hade iaf en lärare som vi inte sett tidigare. och hon börja prata om hjärtat direkt och visade en bild på en overhead som vi skulle måla av och skriva av allt på. och herre gud, trodde jag skulle dö. det va pilligt och så va det på latin. så hon pratade på latin nästan hela tiden. jag tänkte bara, det här kommer jag aldrig klara av! ;o fort skulle vi måla också, på typ 2 minuter elr ngt. men sen i slutet när hon kom med ett papper och sa att det va prov fattade vi att det bara va ett skämt alltihop. vilken jädrans lättnad asså, haha.
sen lite rast och sen va det bara att ta på sig de vita tröjorna man skulle ha med sig och så skrev 3:ona massa saker på dom. vi gick ut allihoppa, två och två, hand i hand. la oss på marken, rulla runt på gräset/leran, körde irrlänsk julafton, brottning på pressening med såpa, och massa andra lekar. slutatade iaf med att felicia och jag va helt dyngsura och mjöliga. dom hällde först en bytta vatten på oss var, och sen en bytta mjöl. fattar ni hur jäkla mjöliga vi va elr? och håret, fy fan säger jag bara. har tvättat det flera gånger nu och det är fortfarande lite mjöl kvar. blä!
slutade iaf strax innan två medan dom andra klasserna slutatade vid typ tolv.

hade tänkt att lägga in lite bilder, tog dock inga när vi va ute. hade nog varit dyngsur och förstörd då.
tänker lägga upp lite bilder nu då, och jag bjuder verkligen på mig själv idag för jag såg förjävlig ut! HAHA.

hjärtat som jag målade, haha


jag när vi va tillbaka på skolan igen, hade dock tvättat bort rätt mycket mjöl


hahahaha, tvättat mig ännu mer, i think


jag och josefine, x)


min tröja, syns inte vad det står typ. ritade en bh också som ni ser lite svagt ;)


baksidan, skrivit lite på tröjan efter att jag tog kortet har dom gjort men.


nytt smeknamn? ;)
mjölarn står det för er som inte kan läsa.


nu får det räcka, jag är dööötrött och funderar på att lägga mig och vila en stund.

/hanna


Kommentarer
Postat av: fillan

jaa fy fan , det va inte värdens lättaste att ta bort det i duschen ;) haha men var ändå kul fast inte med håret.

2009-08-19 @ 18:09:45
URL: http://fillannilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0