i gotta win myself over you

ärligt så har jag verkligen inget att skriva? jag tycker inte det är kul att bara skriva vad jag gör varje dag, vill liksom skriva om ngt annat men det är svårt att komma på vad man ska skriva om. det blir lite roligare att läsa om man skriver om lite olika saker med, lite hjälp tack :)

åkte hem från felicia så fort vi hade ätit frukost idag, bytte om och satte mig i bilen till motala med syster och mamma. åkte in till stan en snabbis och där träffade vi annelie, emilia, gustav och vilmer. gick och drog wilmer i vagnen och folk bara stirra, haha! och ännu mer blickar blev det när jag och emelie gick iväg själva med wilmer i vagnen, herre gud säger jag bara. lite kul faktiskt. syrran köpte ett par mörka jeansleggings som jag tror vi ska dela på. bild kanske kommer.
sen åkte vi hem till annelie och dom och dit kom även morbror och micka, fikade och sen åkte vi hem.

så såg jag ut idag, osminkad.



vilmer, han är min lille gullegris!


stor börjar han bli.


nu måste jag ner och hjälpa till lite med maten innan mamma och pappa tjatar hål i huvudet på mig.

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0