usch och fy och blä

sitter här och har börjat fundera lite på skolan. för min del börjar den om två dagar, alltså på tisdag. visst, det ska bli kul att börja på en ny skola och så men samtidigt känns det väldigt läskigt. ska gå omvårdnad på birgitta, som jag kanske har nämt någon gång förut? som tur är så ska felicia och josefine gå det med, men vi vet inte om vi kommer i samma klass än. kan inget annat än att hoppas det. får reda på det på tisdag i skolan tror jag. det ska iaf bli skönt att slippa vifolka men samtidigt så kommer jag nog sakna det lite. men får hoppas att birgitta blir bättre. träffa lite nytt folk och så lär jag väl göra förhoppningsvis, och det gillar jag. berättar nog mer om det på tisdag. då har jag nog en del att berätta antar jag, haha.

nu kom syster upp med en milkshake till mig så ska mumsa i mig det nu.

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0