typ död

skola idag med. har dock inte haft några vanliga lektioner än. det börjar imorgon.

jag har varit sjukt trött dom senaste dagarna, alltså sen skolan börja. och idag när vi skulle hem från skolan så va både josefine och jag helt döda. vi orkade inte ens gå till stationen så tog en buss som det va typ femtio grader i så vi började klaga på att det va varmt ist, haha. är det inte det ena så är det de andra ;) är fortfarande trött som jag-vet-inte-vad. och igårkväll, jag somnade vid typ 11 ;o herre gud! förstår ni hur trött jag va? trots att jag somnade så tidigt igår så va jag verkligen helt död imorse, usch. det beror nog på att jag inte är van att gå upp så tidigt. men jag lär ju vänja mig...

3:orna som nollar oss är roliga och jättetrevliga, elr iaf dom vi har :)

får bli en bild på wiktor, mig och felicia sen igår. skulle lagt upp en annan bild från idag men hittar den inte ;s

wiktor, jag, felicia


/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0