to young?

vet ni vad jag funderar på? joo, jag funderar på att sluta blogga. jag har inget roligt att skriva längre, kommer inte på något. för varje dag är den andra lik, nästan. helgerna är väl det som skiljer sig. men mån-fre så går jag ju i skolan och sen gör jag inte så mycket mer. och jag har verkligen ingen fantasi och kommer inte heller på något att skriva om...svårt är´e.

jag måste bara säga att jag tycker högklackade skor är skit fint! men man måste kunna gå i dom med. annars ser det förskräckligt ut, tycker jag. jag påstår inte att jag kan gå i det, men jag bara säger vad jag tycker. jag har ett par högklackade ni vet? och dom har jag bara använt en elr två gånger, och det är just för att jag inte känner mig bekväm i det.

sen sak till. är det inte många väldigt små som sminkar sig? jag började inte sminka mig förens jag gick i 7:an tror jag, elr jag sminkade väl mig någon gång i slutet av 6:an men då va det bara mascara. nu börjar ju en del i typ 4:an-5:an? och då använder dom inte bara mascara utan foundation, rouge och ögonskugga och hela kittet? :o jag tycker iaf det är för tidigt! men det är ju deras ensak.  

här kommer två bilder jag tog idag på väg till skolan/stationen och en när jag va på väg hem. orkade inte göra iordning håret imorse.




/hannalinneaandersson.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0