söderköping idag

orkade inte sätta på datorn igår när jag kom hem från ronja, kom hem vid 1 någon gång. hade iaf jätteroligt hos henne trots att jag va as trött, fast jag va ju inte den enda, haha! dom hade kattungar igen, fast dom här va bara typ 5 dagar gamla. skit små, dock inte så söta men dom va mysiga.

en av kattungarna. sov i min hand :)


samma kattunge fast vaken den här gången, haha


måste äta frukost sen ska jag hoppa in i duschen och efter det ska jag sminka mig lite och klä på mig kläder för att vi (familjen + simon) ska åka till söderköping. ska äta glass på smultronstället och kolla lite där hade vi tänkt oss.

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0