om det verkligen betyder något så anstränger man sig

nu är jag hemma. gick på stan först som planerat. köpte en lite "bonnig" skjorta och ett linne att ha under den tillsammans med syster. (bild kommer kanske imorgon) ibland är det rätt bra att ha en syster faktiskt, trots att det kan va jobbigt, haha. bra att kunna låna kläder av varandra och så ju. provade även ett par baggie-jeans, dom va rätt snygga bakifrån men för pösiga framifrån. sen åt vi på steve´s, faktiskt lite besviken på kycklingspetten..men men.
(gjorde en sån där frisyr på syrran idag igen som jag gjorde häromdagen, duktigt va?)

gjorde bara en fläta i luggen idag.


jeansen, inte överdrivet snygga men ändå, haha.


nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag kolla på tv elr ngt.

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0