julia dahl

jag kan inte fatta att du verkligen åker, att du åker till mora, i fyra år. det är lång tid men jag hoppas att vi ses om du kommer hem på helgerna. min lilla partypingla, jag lovar att jag ska festa åt dig tills du kommer hem, men är du kommer hem så ska vi festa tillsammans. du och jag barra! du är jämt så fruktansvärt glad och det smittar av sig. jag vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan dig. du är liksom en del av mig och kommer alltid att vara. har minnen med dig som jag aldrig kommer glömma. och jag vet att du kommer lyckas bra i Mora. jag kommer sitta spikad framför tv:n när du kör skid-sm. lycka till i Mora nu, jag kommer tänka på dig hela tiden. jag kommer sakna dig och din humor.

jag älskar dig och jag kommer alltid göra det julia,
eller ska jag säga GretaGris? :)


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0