intressant?

okej, jag är hemma nu. blev inte alls länge hos vickan.

jag vet inte vad det är med mig ibland. i morse vaknade jag bredvid felicia och då är det ju klart att man är glad, för med henne går det ju inte att ha tråkigt. men sen dess att hon åkte hem har jag varit typ tjurig, verkligen inte på humör asså. och mamma och pappa tjatar typ hål i huvudet på mig snart tror jag. även om jag vet att dom vill mitt bästa så blir jag tjurig på dom. dom tjatar om att jag ska ta medicinen och massa annat, orkar inte ta upp allt, haha. okej, medicinen kan inte va så svår att ta, som dom hela tiden säger. men jag glömmer alltid bort det. jag tog medicinen bättre när jag va liten. men en annan anldedning till att jag inte tar medicinen är för att jag tycker inte att jag behöver ta den. om jag skulle känna av att jag skulle behöva ta den den så skulle jag ju förmodligen inte glömma bort att ta den? och jag lovade mamma och pappa att om jag fick ta navelpiercing så skulle jag ta medicinen varje dag. det har hänt förut att jag har lovat att ta medicinen om jag får vissa saker eller så. därför får jag typ "skuldkänslor". men jag ska bli bättre, och ni får gärna påminna mig om ni skulle vela (a)

intressant inlägg?
svar: nej.

jag bara va sugen på att skriva av mig lite och då blev det som det blev.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0