i know you enough to know that

nu är klockan strax efter tolv och jag har inte gjort något mer än kollat på wildfire som vanligt. jag har inte tänkt att göra så mycket idag heller faktiskt. åker till linköping och går på stan en stund med familjen sen, ska även äta på steve´s. gott är det där, att det är! mumsigt ställe det där asså. sen åker vi väl hem och då får jag se vad jag hittar på, inget bestämt än. 

är faktiskt lite hungrig så funderar på att gå ner och göra lite mat snart. vet bara inte vad jag ska göra för något. brukar göra korv och pommes men kan ju inte göra det hela tiden. ska gå och höra med dom andra familjemedlemarna om dom ska ha något att äta med, haha. 

/hanna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0