här hör ni, haha

victoria klagar på att jag gör för korta inlägg. men vafan, bättre ett kort inlägg än inget alls? klagar hela tiden gör hon, att hon gör! och jag får stå ut med att hon klagar, dag ut och dag in. lid med mig tack. hon har ju också tagit navelpiercing, någon dag efter mig och felicia. och hon frågade om det gjorde ont, och vi sa att det inte gjorde så jätte ont men att det kändes. men sen när hon hade tagit så klagade hon på oss för att hon tyckte det gjorde ont och för att vi hade sagt att det inte gjorde så ont och så. men vafan, vi har väl olika känsel?
men vet ni en sak?
jag har sagt det förut men trots att hon klagar & går mig på nerverna ibland så älskar jag henne så förbannat mycket. jag behöver henne, hon är liksom min andra halva.
puss på dig victoria :)


solade med plåster på idag ju, och lite färg har jag ju faktiskt fått? (a)


/hanna


Kommentarer
Postat av: victoria

hanna är grym. du är som en syster för mig.

ja älskar dig mest, dina nerver är dom enda som duger åt mig :D

2009-08-09 @ 20:27:52
URL: http://victoriaisabells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0