godmorgon

nu har jag ätit frukost och duschat. har rätt mycket bilder som jag har tänkt att lägga in idag förstår ni, från söderkping, hemma och från avslutnings"festen".

i söderköping åkte vi till ett litet outlet, dom hade grymt fula kläder, haha! fast det va faktiskt rätt kul att kolla på. sen gick vi inne i söderköping och kollade lite bara, fanns ingenting men ändå. gick även upp till berget till det där tornet och sen gick vi ner igen och gick in på smultronstället och åt glass. jag tog en med två kuler och mjukglass, åt dock inte så mkt, haha. sen åkte vi hem.

här hemma så åt jag lite sen hoppade jag in i duschen och efter det sminkade jag mig och gjorde iordning mig lite. gjorde även en frisyr på min syrra som jag hade sett i en tidning. sen kom josefine och jonna till mig och vi åkte till victoria och sen gick vi därifrån till julia som jag skrev i inlägget innan. va där ett tag och körde lekar och lite. jag fick va med på irrländsk julafton, förlorade dock, haha. sen vidare till öjebro, inget vidare drag direkt. men va där ett tag iaf, sen kom polisen och då drog dom mesta, så efter att dom hade åkt så åkte jag och några mer in till mantorp och va där. kom hem vid 3 och då gick jag och la mig direkt i princip.

här kommer lite bilder då:

från söderköping

alla glassar


min glass


uppe på berget


hemma

frisyren på syster uppifrån


lite mer från sidan


hos julia

på väg till julia


lekar


några av folket



present till julia från oss tjejer.
ett örngott med en bild på oss tejer i mitten



och en tröja.
framsidan, också bilder på oss.



baksidan.


nu ska jag kolla på två avsnitt av wildfire som jag har spelat in.

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0