god morgon

klockan är snart elva och jag är fortfarande trött och skolan börjar imorgon...kommer jag orka gå upp imorgon tror ni? börjar iaf klockan nio imorgon, men sen kommer jag börja tio över åtta elr något sånt tror jag?

idag ska jag in och ta den sista gardasil sprutan.. usch, jag vill inte. i vanliga fall så tycker jag inte det är så farligt att ta en spruta, dom känns ju typ inte. många säger ju att stelkramp gjorde så ont men jag kommer inte ens ihåg den så förmodligen gjorde den inte så ont på mig. men gardasil gör faktiskt lite ont, enligt mig. efter dom andra två som jag har tagit har jag t o m varit öm i armen efter, omkring själva "stickstället" dårå. mespropp tycker säkert ni, men vänta ni barra, haha.

tog lite bilder igår, igen. lite skillnad på mina ögon. när jag är ute elr står "i" ett fönster så är dom klarblåa men sen om jag står vid en spegel elr så, så är dom inte alls lika klartblåa. på bild blir dom knappt blåa, lite läskigt faktiskt. har dock redigerat bilderna lite men jag har inte ändrat ögonfärgen elr vad man säger. och så är jag osminkad (a)

vid spegel


vid fönster


lite skillnad kanske, hihi.

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: victoria

du är ju så söt !

2009-08-17 @ 11:44:38
URL: http://victoriaring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0