ge inte upp

nu är jag hemma och åter igen vid datorn. har inte blivit några ordentliga inlägg dom senaste dagarna känner jag, men det ska jag ändra på.
sov ju hos fillan i lkpg inatt så tog tåget hem vid halv 11, packade badgrejer och åkte till motala med syster och mamma. åkte till kusinerna för att hämta gustav men tog med lilla vilmer ist och åkte till varamon. söt är han, tjock också (a) så jag har inte solat ngt idag, har suttit elr gått runt med vilmer i skuggan.



jag älskar den lille pöjken asså. så goo är han, kan mysa ihjäl mig med honom.




jonte kastar sten x)
jonte hittade en rätt stor sten

det va lite bilder från lagunen igår.

nu ska jag ner och äta,

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0