första dagen avklarad

jag är hemma nu från min första dag på birgitta som "elev".
va inte så nervös imorse faktiskt. men det kom sen när vi satt i aulan när dom skulle säga vilken klass man hade hamnat i. jägarns va nervös jag va! men jag hade varit nervös i onödan, för jag, josefine och felicia kom i samma klass! så sjukt bra! blev överlycklig. OP1B går vi nu i. och klassen verkar bra. fyra ynkla killar är vi i klassen tror jag. hade inte räknat med så många heller. vi är typ tjugotvå i klassen tror jag, så resten av bunten är ju tjejer för er som är lite tröga, haha. alla verkar trevliga. och lärarna elr säger man mentor(erna?) verkar väl också bra. elr bra och bra vet jag ju inte än men mitt första intryck säger det ;) morgan och inga-lill heter dom iaf. nollningen känner jag kommer bli kul, elr? haha.
gjorde inte särskilt mkt idag iaf.

me today, hade dock håret nersläppt.


nu får det räcka med skrivande. har annat att tänka på.


/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0