felicia/skänninge marken

jag känner att jag va väldigt tråkig igår, men vet ni? jag tänker inte va roligare idag, haha. jag sa ju att ni skulle få reda på en sak idag, men det blir nog imorgon elr kanske efter skänninge marken. spännande va?

felicia kommer iaf hit snart/sen, vi ska va och sen fixar vi väl oss lite och åker sedan till skänninge marken, men det blir nog vid 5 någon gång. ska gå med, felicia, victoria, julia och frida (?) elr jag tror det iaf, haha. sen åker felicia och jag hem till hennes lägenhet i linköping och sover där. hon är själv hemma, hihi.

jag hade lite kul igår, tog massa kort, haha!
bjussar på en här:



/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja ska också med dit :D<3

2009-08-05 @ 17:28:19
URL: http://roonjahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0