egentligen

nu är wildfire slut, och jag vill bara se mer!
egentligen så borde jag inte tycka om det programet eftersom det handlar om hästar. jag har aldrig tyckt om hästar. dom luktar äckligt + att dom är stora och farliga, haha. men jag har ändrat mig lite, okej, jag tycker fortfarande att dom luktar äckligt, är stora och farliga men det ser så sjukt mysigt ut att rida. man ser ju folk som rider ute på åkrar och så, guuud så mysigt det ser ut! jag vill kunna rida, på "riktigt". sitta på en häst är ju inte så svårt. men jag är så förbannat rädd när jag sitter där uppe, elr bara när det går foooort. man har ju liksom nästan inget att hålla i typ. scary, hihi.
hästar kanske inte är så illa trots allt?

väldigt onödigt inlägg men så blir det ibland.

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0