det är annorlunda, men det kan fortfarade va bra. elr hur?

idag har jag faktiskt inte haft lust med att uppdatera men å andra sidan så har jag inte haft något att skriva om. det har jag inte nu heller men ändå så skriver jag nu? alltså är det här ett väldigt onödigt och ointressant inlägg. igår kväll såg jag på film med mamma och pappa, såg "det blir aldrig som man tänkt sig". skit bra, enligt mig! skrattade i princip hela tiden, haha. så den tycker jag ni ska se. sen tog jag lite bilder, och jag va nog inte seriös på en enda bild, men det måste man ju inte va jämt, elr hur? kanske slänger in några sen. fårse.
är iaf första fotbollsmatchen på länge ikväll, elr klockan sex spelar vi, mot zeros, hemma. wish us luck ;)

det får bli några bilder på mina ögon:

haha! :)






/hannalinneaandersson.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0