bråttom

såhär ser jag ut just nu,


hinner inte skriva alls mkt för josefine kommer och hämtar mig på moppen snart och då åker vi till victoria, dit dom andra tjejerna kommer (tror jag) och sen ska vi gå därifrån till julia på avslutnins"fest". hon flyttar till mora på fredag för att gå skidgymnasium där i 4 år. kommer sakna henne något grymt! julia/jullanpullan/gretagris, som jämt livar upp stämningen och som alltid är glad. du får ha det bäääst! jag älskar dig. sen kanske vi åker till öjebro och det kommer förmodligen lite mer folk dit.

men nu kom hon, mer uppdatering ikväll elr imorgon.
/hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer sakna dig massor också, hoppas du får det bra på birgitta:) älskar dig med <33

2009-08-12 @ 22:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0