världsmästare

skolan rullade på som vanligt idag, förmiddagen seg men eftermiddagen går snabbt, klassföreståndartid och idrott. orienterade idag, fast jag och david gick. har inte sovit ett skit inatt pga min astma som försämras av pollen. så hade svårt att andas så satt upp inatt men det går ju fan inte att sova då :o iaf så va det jobbigt att andas när jag bara satt ner typ så det va drf jag inte sprang på idrotten idag. skit samma.

åkte hem och duschade, sen tog jag en bit kladdkaka och grädde och sen även lite tacochips och cremefresch (?), jag är världsmästare på att äta! bra va? nej, inte direkt. men gott är det. satte mig och kollade på gilmore girls och nu sitter jag här. so-prov imorgon, om jag skulle ta mig i kragen och börja plugga lite på det kanske? men vi fårse hur det blir med den saken. jag ska iaf inte sitta här mer och nörda nu.

kiss and bye / hannabara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0