I'm moving on and I'm gonna get stronger now

sov länge idag, skönt vill jag lova. har varit ute i princip hela dagen tills nu. skönt. älska sol asså.

på tisdag börjar skolan igen, längtar inte!
bostaden i hemkunskapen ska va klar på onsdag, jag har inte ens börjat än.
svenskan har jag inte heller börjat med än, ska skriva en deckare, inte min starka sida kan jag ju säga, usch. och en typ bokreccension till en deckare som jag har läst ska jag skriva med, inte börjat med den heller. men jag tror att svenskan ska va klar 16.
och so-prov på tisdag tror jag, fast muntligt i en grupp på 4 st typ, och vi vet inte vilken grupp det blir så jag tänker inte plugga. har annat att plugga. 
och någon sa att vi har musik-prov på fredag? jag fick för mig att det va fredag efter det. någon som vet?

men nu ska jag inte va så negativ. ikväll är dt ju Gossip girl, Wipeout och Parlamentet :)
ha en bra dag, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0