tillbaka till skolan

ja ni, idag började skolan igen efter att ha haft påsklov. och vi kör på med läxor och prov med en gång. blä på´t! so-provet är iaf flyttat till nästa vecka. nationellt prov i spanska imorgon, hörförståelse, och kommer det gå bra för hanna? svar: nej! men det är väl bara att göra sitt bästa. engelska-läxa har vi med tills tosdag, asså jag tycker att vi någon gång kan skippa alla dessa jävla engelska-läxor som vi hela tiden har. och en sak som jag tycker är fuskig, 9c har typ aldrig läxor och skit, och så slipper dom typ jämt bild-lektionerna, varför kan inte alla ha lika mycket läxor och sånt?

hade fys på idrotten idag, och jag har absolut inte träningsvärk sen matchen igår, nej nej! usch, jag bara känner vilken dålig kondition jag har :o fy skäms på mig barra. iaf efter skolan satte jag mig och pluggade den förbannade hemkunskapen (som jag fortfarande inte är klar med) sen vid 7 kom jonna hit så vi gick veta rundan och pratade :) trevligt! men nu ska jag snart kolla på ANDRA AVENYN men innan det ska jag kolla lite till på hemkunskapen.
hejdå för idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0