skriver medan det är reklam

haha, jag fick göra so-provet idag ;o fattar ni? shiiiieet, asså jag hade inte ens läst igenom det men nu är det varefall gjort. rätt skönt faktiskt även fast det inte gick bra. slutade lejte  täjdigare från sista lektionen idag och tåg tåget in till mjölby. åkte och tog andra gardasil sprutan, ajaj ;) hihi. hämtade även mi ID-kort som jag tog för ett bra tag sen men som jag inte har haft tid att hämta.

och nu sitter jag och funderar på om jag ska träna ikväll elr inte. har ont i foten pga min klantighet, HAHA! kan bara skratta åt det nu asså + att jag inte har någon lust och att jag borde skriva lite på min svenska (vilket jag förmodligen inte kmr göra trots att jag stannar hemma isf).
men nu har gilmore gilrs börjat igen så ska kolla på det!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0